Наступну зміну цін прогнозуємо найближчими місяцями – торгова оптова компанія Метро Україна

09 серпня, 2022, 18:30 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Крім того, цьогорічний урожай значно скоротиться і можуть виникнути проблеми з сировиною в деяких групах товарів.

Наступну зміну цін прогнозуємо найближчими місяцями – торгова оптова компанія Метро Україна
© ZN.UA

З початку війни зростання цін в Україні склало 15-20%, а наступна зміна цін в Україні прогнозується найближчими місяцями. Про це заявила гендиректор торгової оптової компанії "Метро Україна" Олена Вдовіченко в інтерв'ю "НВ".

"З початком бойових дій ми бачимо зростання цін на 15-20%. Є групи товарів, які подорожчали майже вдвічі, наприклад, гречка. Наступну зміну цін прогнозуємо найближчими місяцями", - повідомила вона.

Читайте також: Ріст цін: які продукти можуть здорожчати в Україні

В основному зростання цін пов'язане з подорожчанням логістичних витрат, вартістю сировини та проблемами з виробництвом.

"Зараз багато міжнародних компаній, у яких виробництво знаходиться на території України, з різних причин не змогли відновитися і намагаються ввозити товар з інших країн Європи. Національні постачальники також мають труднощі: з одного боку, є прив'язка до імпортних складових (наприклад, упаковка або інгредієнти) ), з іншого, ми вже зараз бачимо, що цьогорічний урожай значно скоротиться і можуть виникнути проблеми з сировиною в деяких групах товарів", - пояснила Вдовиченко.

Читайте також: Ціни на продукти та паливо: як вони зміняться до кінця року

Крім того, ситуація зі зростанням курсу валюти вплине на собівартість продукції, хоча, за словами гендиректора "Метро Україна", рішення НБУ не стало несподіванкою.

"Рішення НБУ було прогнозованим і, на нашу думку, приймалося через негативні зміни в макроекономічній ситуації та відповідно до очікувань щодо найближчих місяців", - розповіла вона.

При цьому в перші місяці війни стрімко зростав середній чек через панічні закупівлі суспільства. Надалі тренд скоротився, як змінилася і поведінка покупців.

Читайте також: Ціни на продовольство знизилися - ООН

"Вони перейшли від закупівлі практично всього на користь більш зваженого підходу покупки тільки за необхідності і намагаються заплатити за той же товар якнайменше. Середній чек збільшився порівняно з довоєнним часом, проте зростання зумовлене скоріше подорожчанням товарів, ніж розширенням споживчого кошика", - розповіла Вдовиченко.

Нагадаємо, компанія Metro Cash&Carry – найбільша керуюча компанія міжнародного бізнес-формату cash & carry (дрібноптова торгівля) торгового холдингу МЕТРО ГРУП.

Related video

Після вторгнення Росії до України компанія залишилася працювати на російському ринку.

За матеріалами: Новое Время / Підготував/ла : Лія Ільченко
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК