На ринку «автоцивілки» можуть змінити правила врегулювання страхових випадків

Поділитися
Відшкодовувати збитки потерпілим у ДТП можуть страховики, що продали їм поліс, тоді як зараз виплати за полісами ОСАЦВ проводять ті страхові компанії, клієнтом яких є винуватець аварії.

Відшкодовувати збитки потерпілим у ДТП можуть страховики, що продали їм поліс, тоді як зараз виплати за полісами ОСАЦВ проводять ті страхові компанії, клієнтом яких є винуватець аварії.

Впровадження прямого врегулювання підвищить якість обслуговування клієнтів, скоротить за часом процес врегулювання страхової події, який сьогодні тягнеться 2-3, а то і більше місяців, а також збільшить чисельність застрахованих водіїв.

Як повідомляє газета "Дело", Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) має намір змінити процедуру виплат за полісами «автоцивілки», впровадивши так зване «пряме» врегулювання страхових випадків. Проект концепції із впровадження прямого врегулювання «автоцивілки» буде розглянуто на загальних зборах членів МТСБУ наступної середи.

«Пряме врегулювання дозволить потерпілому отримувати виплату від тієї компанії, у якої він придбав страховку. Після чого вже сам страховик буде звертатися з регресним позовом до винуватця ДТП, або ж до його страховика або до Бюро, якщо винуватцем був «пільговик», - пояснює заступник генерального директора МТСБУ Іван Гумінський.

За його словами, якщо водії почнуть отримувати виплати у «своїх» компаній (тобто там, де купили поліс ОСАЦВ), то вони будуть більш охоче страхувати "автоцивілку".

Голова комісії зі страхування Українського товариства фінансових аналітиків В'ячеслав Черняховський впевнений, що при прямому врегулюванні водії також почнуть ретельніше обирати продавця ОСАЦВ.

«Вони добре подумають, чи купити їм страховку подешевше, але у сумнівного страховика, або подорожче, але в компанії, яка стійка і надійна», - зазначає Черняховський.

За його словами, над таким вибором в першу чергу задумаються ті страхувальники-юрособи, у яких найчастіше тендери з ОСАГО виграють страховики, що пропонують найдешевші поліси.

Вітають введення прямого врегулювання і самі страховики, правда із застереженнями. Що не дивно, адже «свого» клієнта завжди приємніше обслуговувати, ніж людину, яка купувала страховку у конкурентів.

Але, з іншого боку, завжди знайдуться умільці, готові скористатися ситуацією не на благо страховику. «Пряме врегулювання - це добре, але загрожує збільшенням шахрайства, якщо не будуть ретельно прописані механізми виплати ОСАЦВ потерпілому та подальшого відшкодування збитку самій страховій компанії», - вважає Дмитро Ритвін, голова правління Української пожежно-страхової компанії, великого гравця ринку ОСАЦВ.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі