Роботи, які були виконані колійним господарством Укрзалізниці, дозволяють новому рухомому складу на 779 км шляху курсувати зі швидкістю до 160 км на годину, на 385 км шляху - до 140 км на годину, на 428 км - до 120 км на годину.
Вартість робіт з підготовки залізничного полотна для впровадження прискореного руху на напрямку Львів-Київ-Харків-Донецьк склала 3,07 млрд грн.
В цілому роботи з підготовки шляхового господарства планується завершити до 25 травня, повідомив начальник Головного управління колійного господарства Державної адміністрації залізничного транспорту України Євген Юрковський.
Юрковській повідомив, що при підготовці шляхів напрямку прискореного руху були впроваджені нові технології, що дозволяють підвищити швидкість руху по станціях до 140 км на годину. Зокрема, на 49 станціях було встановлено 465 комплектів стрілочних переводів проекту Дн345, що дозволяють підвищити швидкість руху поїздів по станції до 140 км/год.
Безстикові колії для створення так званого "оксамитового шляху" облаштовані на довжині 1,7 тис. км.
Крім того, для ліквідації бар'єрних місць з реалізації швидкості руху були виконані роботи з перебудови земельного полотна на чотирьох кривих ділянках.
Зокрема, для збільшення швидкості руху поїздів з 45 км/год. до 100 км/год. на перегоні Пост 6 км - Кривий Торець був побудований новий міст, а на 85 км перегону Красноград-Балки для збільшення швидкості руху поїздів зі 100 км/год. до 160 км/год. було виконано перевлаштування земляного полотна з відсипання насипу на 70 см.
"В результаті виконаних робіт ліквідовано криві ділянки, які були бар'єрним місцем для реалізації швидкості руху поїздів", - зазначив Юрковській.
Роботи, які були виконані колійним господарством Укрзалізниці, дозволяють новому рухомому складу на 779 км шляху курсувати зі швидкістю до 160 км на годину, на 385 км шляху - до 140 км на годину, на 428 км - до 120 км на годину.
Загальна експлуатаційна довжина швидкісного пасажирського коридору Львів-Київ-Харків-Донецьк складає 1307 км, розгорнута (з урахуванням станцій, других колій і т.д.) - 2227 км.
На українських залізницях переважають криві середнього радіусу до 1 тис. метрів, тоді як пристосувати дорогу до прискореного руху дозволяють лише криві радіусом понад 1200 метрів. В результаті на кожній кривій машиніст повинен знижувати швидкість з 160 км/год. до 80 км/год.
Вартість випрямлення кривої з радіусом від 400 до 800 метрів складає близько 20 млн грн.
Середня маршрутна швидкість швидкісного поїзда Hyundai в новому графіку руху, який вводиться з 27 травня 2012 року, складе близько 100 км на годину. !zn