На «Новій пошті» та в Sense Bank стався збій в роботі

Доповнено
Поділитися
На «Новій пошті» та в Sense Bank стався збій в роботі © Нова пошта

В роботі системи із обслуговування клієнтів поштового оператора «Нова пошта» вранці 19 липня стався технічний збій – клієнти не можуть оформити відправлення посилок, повідомила компанія.

Згідно з офіційною заявою, збій пов'язаний із деякими програмними оновленнями.

«Причини вже зʼясовані. Роботу буде відновлено найближчим часом. Як тільки піднімемось - обовʼязково проінформуємо», - додали в компанії.

Близько 10:15 в компанії повідомили, що робота всіх клієнтських систем та сервісів пошти відновлена. 

"Вибачте за незручності і дякуємо за розуміння. Чекаємо вас у наших відділеннях та біля поштоматів", - додали в компанії.

Також про технічний збій в роботі повідомив Sense Bank.

«Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше», - зазначили в компанії, уточнивши, що проблеми зачепили Sense SuperApp.

На разі не працює:

  • відображення продуктів, карток та рахунків
  • перекази та обмін валют
  • оплата послуг
  • покупка облігацій та автоцивілки
  • відкриття депозитів та кредитів
  • збірки та довідки.

Доповнюється

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі