Починаючи з 27 вересня на Київщині повноцінно запрацювала служба 112, яка була створена як альтернатива всім іншим гарячим лініям. Про це повідомив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.
За його словами, 112 є «єдиним вікном» для звернення громадян, які опинилися у надзвичайній ситуації. Це альтернатива таким гарячим лініям: 101; 102; 103; 104.
«Впровадження єдиного номера виклику екстрених служб розпочалося з Києва. Майже за три місяці роботи надійшло понад 167 тисяч викликів. Найчастіше дзвінки надсилалися до Національної поліції України», — додав Клименко.
Зокрема, на лінію можуть звернутися громадяни із порушенням слуху чи мовлення. Перекладачі жестової мови служби 112 опрацювали понад 2 тисячі таких звернень з 1 липня 2023 року.
"Не зменшуємо темпи і продовжуємо працювати над тим, щоб служба 112 якнайшвидше функціонувала по всій території України", - додав Клименко.
На початку вересня 2022 р. Верховна Рада ухвалила закон про систему екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112. Очікувалося, що систему запустять до кінця 2022 року у пілотному форматі у Києві та Київській області. Однак у столиці її було запроваджено вже у липні поточного року.