Банкрутство автозаводу "Москвич", яке тривало сім років, завершено. Після завершення конкурсного виробництва "Москвич" буде ліквідовано, його борги вважаються погашеними. Про це пише газета "Ведомости".
Загальний борг "Москвича" складав 29 млрд руб., у тому числі 23 млрд руб. - перед Мінфіном. Наприкінці 1980-х рр. держава виділила $625 млн на будівництво заводу двигунів на "Москвичі". Було закуплено обладнання, але на монтаж коштів вже не вистачило, а за півтора десятка років зберігання на складах воно стало непридатним. Кредит був записаний на "Москвич".
Обслуговувати такий борг завод не зміг і у 1995 р. був зупинений. Знову він запрацював у 1997 р., коли новий гендиректор "Москвича" Рубен Асатрян запропонував випускати машини преміум-класу, що збираються в основному з імпортованих комплектуючих. Були розроблені седани "Юрій Долгорукий", "Князь Володимир", "Іван Калита" і навіть купе "Дует". Частину цих машин викуповував уряд Москви, але попитом автомобілі не користувалися.
У 2001 р. завод випустив лише 800 автомобілів, отримавши 9,6 млрд руб. збитку, і до кінця року знову зупинився. У 2003 р. на заводі була введена процедура спостереження. Інвестора знайти не вдалося, хоча активом у різний час цікавилися групи ГАЗ і СОК. А у 2006 р. на заводі було запущено конкурсне виробництво.