Міністерство інфраструктури запустило проект наказу щодо порядку продовження термінів служби вантажних вагонів. У запропонованому Мінінфраструктури варіанті саме для металургійного бізнесу «чомусь» передбачається максимальна можливість продовжити термін експлуатації вагонів. Про це у своїй статті пише Володимир Даценко, експерт «Ліги Антитрасту» – «Велике будівництво вагонів» – щедрий подарунок Ахметову від «Укрзалізниці».
Як зазначає автор, з 2028 року й надалі зерновози мають експлуатуватися виключно в межах нормативного терміну, а продовження експлуатації не допускатиметься. Для багатьох інших видів вагонів ситуація аналогічна або продовження терміну експлуатації не допускатиметься взагалі починаючи з 2022 року.
При цьому найбільший термін продовження експлуатації допускається для напіввагонів для перевезення котунів і агломерату руд. Оскільки це один із найбільш агресивних вантажів, виробники допускають граничний термін служби у мінімальні 15 років. Але МІУ вирішило, що цим вагонам можна дозволити їздити максимум.
Відомо, що найбільшим приватним власником вантажних вагонів для перевезення руди та вугілля є «Лемтранс» Ріната Ахметова.
З іншими статтями Володимира Даценка, експерта «Ліги Антитрасту», можна ознайомитись за посиланням.