За словами Омеляна, рішення було прийнято з порушенням всіх формальних вимог регламенту проведення таких засідань. При цьому він зазначив, що голосував за це рішення, за умови направлення відповідного документа на попереднє узгодження Мінінфраструктури. Однак цього не сталося.
"Адже насправді ідеологи цієї передачі переслідували єдину мету – приховати від громадськості відповіді на питання про реальний стан справ на "Укрзалізниці", - сказав Омелян, додавши, що передача компанії в управління Мінекономрозвитку "тільки посилить кризу в компанії і не залишить шансу на її реформу".
За його словами, дане рішення поки не підписано прем'єр-міністром України, а в разі його підписання Мінінфраструктури має намір відстоювати свою позицію про незаконність передачі "Укрзалізниці" в судовому порядку.
Омелян вважає, що передача "Укрзалізниці" в управління Мінекономрозвитку доцільна лише після виконання низки умов, зокрема створення незалежної наглядової ради компанії, очищення корупції та створення нової моделі вертикально-холдингового управління.
"Насправді, це можна було зробити ще в минулому році, якщо б у когось було бажання... І реформувати, і передати Мінекономрозвитку. Тут питання політичного бажання і волі", - додав міністр.
Як повідомлялося, Кабінет міністрів вивів ПАТ "Укрзалізниця" з підпорядкування Міністерства інфраструктури, доручивши управління держкомпанією уряду.