"Ми, в першу чергу, будемо удосконалювати сервіси і максимально розширювати функціонал електронного кабінету платника, щоб люди відчули різницю у взаємодії з ДФС", - цитує прес-служба міністра фінансів Олександра Данилюка.
Після аудиту IT-структури відомства, Мінфін визначив для негайного впровадження також такі завдання як автоматизація камеральних перевірок, розробка стратегії дорожньої карти підвищення рівня добровільної сплати податків.
Крім цього, ДФС має намір перевести максимальну кількість послуг в онлайн-режим і наростити можливості call-центру. Окремо відомство зазначає пріоритет щодо вдосконалення ризикової моделі податкових перевірок.
Серед першочергових кроків щодо реформи ДФС також заплановано дослідити, чи задоволені співробітники умовами роботи та культурою організації. При цьому планується розробити систему нематеріальної мотивації співробітників і переглянути їх регіональний розподіл.
Нагадаємо, як писав у своїй статті для DT.UA Костянтин Швабій, д.е.н., професор, реформа ДФС якщо і можлива, то лише завдяки тиску зовнішніх інститутів.
Докладніше читайте в матеріалі Костянтина Швабія "Реформа ДФС: пріоритет суті над формою або навпаки?" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".