"І в державних будівельних нормах від 2001 року, і в "Правилах розміщення та обладнання зупинок міського електро - та автомобільного транспорту" йдеться про те, що посадкові майданчики, які розміщуються на проїжджій частині, слід облаштовувати підвищеними на 15-30 сантиметрів над поверхнею проїзної частини. А наші фахівці перестаралися і виставили 34-36 сантиметрів", - розповів він.
Крім того, за його словами, у Львові взагалі погано готувалися до прибуття німецьких трамваїв, так як відремонтували лише 12 візків, на які потрібно переставити вагони.
"У них було досить часу, але через неправильно організований процес Львів підготував їх мало, і тепер повинен замовляти модернізацію візків. На сайті публічних закупівель оголошено пропозицію на капремонт 10 ходових візків трамвайних вагонів вартістю понад 5 млн гривень", - зазначив експерт.
Нагадаємо, Львів купив у Берліні 30 підтриманих трамваїв за ціною 18 тис. євро за одиницю. На розмитнення, транспортування та переобладнання техніки витрачається ще 24 тис. євро за одиницю. Це набагато дешевше, ніж один новий трамвай українського виробництва.