Рейс LO767 з польської столиці повинен прибути за розкладом у 14:05, однак, підлетівши до Одеси близько 14:20, літак пішов у зону очікування і кружляв там 40 хвилин на висоті 1200 метрів. Приблизно в 15:00 польські пілоти стали набирати висоту і направили літак на Бориспіль, де в 15:40 здійснили посадку, повідомляє видання Думська.
Припускають, що причина - зміни, введені у зв'язку з будівництвом в аеропорту нової руліжної доріжки. Через це з 19 вересня по 30 листопада цього року діюча в даний момент злітна смуга аеропорту "Одеса" вкорочена на 350 метрів. Таким чином, аеропорт працює тільки з одним курсом зльоту і посадки. Через напрямки вітру деякі рейси можуть бути скасовані або перенаправлені, що і відбулося 20 вересня. У зв'язку з напрямом і силою вітру польські пілоти не стали ризикувати і вирішили піти на запасний аеродром Бориспіль.
"Сьогодні відбувся перший випадок, коли пілоти не змогли приземлитися в Одесі через ремонтнні рооти. На жаль, ми попереджали авіакомпанії про це, але пасажири, звичайно, не винні", - прокоментував ситуацію один з працівників аеропорту.
Вечірній рейс з Варшави польського національного перевізника також скасували. Швидше за все, з тієї ж причини - напрямок вітру не відповідає посадковому курсу. Рішення залишається за екіпажем, але явно ризикувати ніхто не стане.
На початку листопада 2019 року компанія повернеться в аеропорт Одеса і запустить шість нових рейсів до Німеччини, Польщі та Словаччини.
Про це повідомляє avianews.
З 1 листопада лоукост почне виконувати польоти з Одеси до Вроцлава, з 2 листопада - в Берлін, Будапешт, Гданськ, Катовіце, з 3 листопада - в Братиславу. Частота польотів по всіх маршрутах становитиме два рейси на тиждень.