Клієнти "Укрсиббанку" масово скаржаться на пропажу і блокування коштів на рахунках. Також деякі з клієнтів не змогли перевірити залишок на рахунку, розплатитися карткою за послуги і зняти готівку через збій в системі. При цьому на звернення обурених клієнтів у банку відразу не могли назвати причину, а на гарячу лінію неможливо було додзвонитися.
"У цей момент була на заправці! Ще те задоволення залишитися без грошей", - поскаржилася на сторінці банку в Facebook клієнтка.
Пізніше в "Укрсиббанку" пояснили, що перевірити коректні залишки по рахунках клієнти можуть в інтернет-банкінгу UKRSIB online.
"Ми вибачаємося, що через технічні роботи інформаційних систем деякі клієнти сьогодні отримали неточну інформацію про свої оплати і залишки на рахунках. Зараз всі системи відновлено і ви можете переглядати залишки по рахунках і планувати свої витрати. Дякую за розуміння!", - повідомили у прес- службі банку.
Відзначимо, останній раз технічний збій систем в "Укрсиббанку" застав клієнтів наприкінці літа, тоді банкомати списували гроші з рахунку, але готівку не видавали.