Клієнти "Укрсиббанку" постраждали від технічного збою

Поділитися
Клієнти allfin.com.ua
З банківський карт клієнтів почали зникати гроші.

Клієнти "Укрсиббанку" масово скаржаться на пропажу і блокування коштів на рахунках. Також деякі з клієнтів не змогли перевірити залишок на рахунку, розплатитися карткою за послуги і зняти готівку через збій в системі. При цьому на звернення обурених клієнтів у банку відразу не могли назвати причину, а на гарячу лінію неможливо було додзвонитися.

"У цей момент була на заправці! Ще те задоволення залишитися без грошей", - поскаржилася на сторінці банку в Facebook клієнтка.

Пізніше в "Укрсиббанку" пояснили, що перевірити коректні залишки по рахунках клієнти можуть в інтернет-банкінгу UKRSIB online.

"Ми вибачаємося, що через технічні роботи інформаційних систем деякі клієнти сьогодні отримали неточну інформацію про свої оплати і залишки на рахунках. Зараз всі системи відновлено і ви можете переглядати залишки по рахунках і планувати свої витрати. Дякую за розуміння!", - повідомили у прес- службі банку.

Відзначимо, останній раз технічний збій систем в "Укрсиббанку" застав клієнтів наприкінці літа, тоді банкомати списували гроші з рахунку, але готівку не видавали.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі