Корпорація Geely, що входить у десятку найбільших автовиробників Китаю, розглядає можливість поновлення великовузлового (SKD) складання машин на Кременчуцькому автоскладальному заводі в Полтавській області.
Як повідомив віце-президент і генеральний менеджер з розвитку Geely Holding Group доктор Лінь Джан, подібний крок може бути здійснено в зв'язку з введенням спеціальних мит на імпорт в Україну нових легкових автомобілів з об'ємом двигуна 1000-2200 куб. см.
Лінь Джан також зазначив, що Україна була, є і буде пріоритетним ринком для компанії Geely. За обсягами продажів вона займає перше місце серед 46 країн, де представлена продукція компанії.
"Ми очікуємо, що, незважаючи на введення спецмита, в 2013 році нам не лише вдасться зберегти лідируючі позиції на українському ринку, але і збільшити продажі. Для цього в нас є широка модельна лінійка, яку незабаром поповнить наш перший кросовер Geely GX7. Також зараз ми обговорюємо можливість поставки в Україну бізнес-седана Geely Emgrand EC8", - зазначив він.
Щодо будівництва нових заводів, зокрема, в Україні, то, за словами генерального менеджера, це питання досить складне, оскільки подібний проект вимагає серйозних капіталовкладень.
"Ми давно ведемо пошук відповідного виробничого майданчика в одній з країн СНД, але поки що рішення з даного питання не прийнято", - зазначив він.
Нагадаємо, виробництво автотранспорту в Україні продовжує скорочуватися. Всього за підсумками 2012 року українські виробники випустили 76,281 тисяч автомобілів і автобусів, що на 27,1% менше, ніж за 2011 рік.
Виробництво на Кременчуцькому автоскладальному заводі за цей період впало вдвічі - до 3,3 тис. авто. На підприємстві збирають автомобілі південнокорейської марки SsangYong.
Представники автопрому вважають ситуацію в галузі критичною: в тому числі через відсутність дієвих заходів держави і конкретних програм з підтримки галузі та стимулювання ринку. !zn
Читайте також:
Іномарки можуть обкласти ще однією митом, ціни на них виростуть на 15%