"Дорога першої категорії, яка має чотири смуги руху, по дві в обох напрямках, коштує орієнтовно $5 млн доларів, тобто десь 40 млн грн. Якщо там більше штучних споруд, може бути трохи дорожча, якщо це дорога у відкритій місцевості, вона може бути дешевшою", – зазначив Є.Прусенко.
За словами заступника голови "Укравтодору", в Польщі середня вартість кілометра такої дороги становить 6-8 млн євро, у Німеччині – 9-10 млн євро.
"Головна різниця – у вартості робочої сили, тому що, наприклад, за вартістю бітуму ми вже майже зрівнялися з Європою. Техніка працює та сама, технології ті самі. Кам’яні матеріали у Європі трохи дорожчі", – сказав Є.Прусенко.
Він також спростував інформацію про те, що частина матеріалів, які закуповуються для будівництва доріг, в Україні використовуються не за призначенням.
"У нас десятки перевіряючих органів, які контролюють, щоб усе використовувалося за призначенням", – наголосив заступник голови "Укравтодору".
Як писало ZN.UA, на думку експертів, стимулювати залучення інвестицій у розвиток інфраструктури України може державно-приватне партнерство. Зокрема, це може бути механізм концесії, при якому держава, володіючи тими чи іншими активами, віддає їх приватним компаніям у тимчасове використання.
Разом з тим, як свого часу зазначав віце-премєр Борис Колесніков, концесії доріг Україні не бачити, поки зарплати в країні нижчі $1 тис.