«Київський метрополітен» оголосив тендер на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену Києва в бік житлового масиву Виноградар. Як повідомили в Київській міській державній адміністрації, очікувана вартість нового тендеру – 13 956 843 711, 13 грн.
Згідно з даними системи Prozorro, де опублікована заявка, пропозиції прийматимуть до 28 травня 2024 року.
Новий підрядник має збудувати дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (будівництво станцій «Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік ст. «Виноградар»). Завершити роботи мають до 30 грудня 2026 року.
Зазначимо, що в грудні 2023 року КП «Київський метрополітен» через суд розірвав договір з АТ «Київметробуд» через незадовільні терміни виконання підрядником будівельних робіт. На разі з колишнього підрядника мають стягнути частину передоплати, використання якої не підтверджено відповідними актами виконаних робіт.
В КП «Київський метрополітен» заявляють, що на об’єкті будівництва метро на Виноградар побудовано правий перегінний тунель протяжністю майже 1250 метрів від станції «Мостицька» до станції «Сирець». Також завершене будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла, споруджені основні конструкції суміщеної тягової підстанції, частково збудовані двоярусні тунелі та проведені деякі інші роботи.
У січні 2018 оголосив тендер на продовження гілки метрополітену в бік київського масиву Виноградар. Дві станції метро планували здати наприкінці 2020 року. Тоді в тендері переміг "Київметробуд", який запропонував за будівництво двох станцій на 12 млн гривень менше очікуваної суми.
20 листопада 2018 року мер міста Віталій Кличко оголосив про початок будівництва. Однак у січні 2020 в компанії повідомили, що будівництво метро на Виноградар катастрофічно відстає від графіка і затримується щонайменше на рік. Тоді ж суд арештував рахунки "Київметробуд" через розтрату коштів на будівництві метро на Виноградар. З'ясувалося, що посадовці "Київметробуд" відмивали відсотки з понад мільярда виділеного бюджету на будівництво Сирецько-Печерської лінії метрополітену. Вони отримали 95% авансу на будівництво і частину цієї суми поклали на депозит у банк – це 1,7 млрд.