Киян позбавлять майже половини узбіч: у Києві почали офіційно віддавати в бронь місця вздовж доріг

Поділитися
Киян позбавлять майже половини узбіч: у Києві почали офіційно віддавати в бронь місця вздовж доріг
Замість незаконних конусів на узбіччях, відтепер в Києві з'являться місця, які офіційно заброньовані, а фактично - передані в розпорядження в приватні руки. 

У Києві запрацювала послуга передплаченого паркування, яка полягає у бронюванні узбіччя доріг певними контрагентами, що підписують зі столицею договори про бронювання машиномісць і мають повне право користування на 40% таких місць. Про це повідомляє Київська міська держадміністрація з посиланням на заступника голови КМДА Костянтина Усова.

"Ресторан Citronelle на Б. Хмельницького та бізнес-центр "Софія" на Рильського – перші власники офіційних табличок про передплачене паркування, наданих містом. Мають 2 і 6 місць відповідно у рамках короткострокового контракту, який діятиме до запуску системи аукціонів. Платять по 8 599,5 грн на місяць за кожне паркомісце", – сказав Усов.

За його словами, раніше на цих паркмайданчиках стояли самовільно встановлені смугасті конуси, і правом надавати місце для паркування були наділені охоронці. Тепер кожен має право забронювати на потреби власного бізнесу 40% паркмайданчика.

"Нині місто ці конуси зібрало і запропонувало бізнесу альтернативу: офіційний договір про бронювання машиномісця шляхом використання офіційного міського знака єдиного стандарту і прозорої оплати. Кожен має право забронювати на потреби власного бізнесу 40% паркмайданчика. Для ТОП-менеджменту, для клієнтів або для ландшафтної статуї – на розсуд контрагента. Інші 60% – завжди мають залишатись загальнодоступним для автомобілістів, які бажають оплатити паркування погодинно", – наголосив заступник голови КМДА.

Він зазначив, що наявність біля будівлі такої таблички означає, що тут бізнес чесно співпрацює з містом, і це можна перевірити за QR-кодом у верхньому правому куті.

"Конуси з-під будівель забираємо щотижня. Роботи ще дуже багато, вчимося залучати в рейди інших стейкхолдерів та інші служби. Робимо столичне паркування сучасним, цифровізованим і, найголовніше, – прозорим!" – додав Усов.

Нагадаємо, лише в 2021 році з бюджету Києва, а отже - коштом податків киян, комунальній корпорації “Київавтодор” було виділено 1,69 млрд гривень.

Столичний бюджет 2022 рік передбачає виділення 3,452 млрд грн на утримання та капремонт дорожньої інфраструктури, утримання доріг.

У 2018 році в Україні заборонили проектувати автостоянки на тротуарах.

Експерти Світового банку, стверджують: якщо заборонити парковку на перших смугах вулиць, зазвичай призначених для громадського транспорту, то заторів у столиці не буде. Щоправда, нікуди не зникне вже згадувана проблема паркування, якої можна було не допустити, якби процес планування міста проводився грамотно і включав низку послідовних кроків: збір статистичних даних, розробку аналітичних висновків, планування, проектування, будівництво та експлуатацію об'єктів інфраструктури. Це вже думка вітчизняних фахівців. Читайте про це в матеріалі Тетяни Кириленко - "Паркувальний хаос наближає транспортний колапс".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі