У Києві запрацювала послуга передплаченого паркування, яка полягає у бронюванні узбіччя доріг певними контрагентами, що підписують зі столицею договори про бронювання машиномісць і мають повне право користування на 40% таких місць. Про це повідомляє Київська міська держадміністрація з посиланням на заступника голови КМДА Костянтина Усова.
"Ресторан Citronelle на Б. Хмельницького та бізнес-центр "Софія" на Рильського – перші власники офіційних табличок про передплачене паркування, наданих містом. Мають 2 і 6 місць відповідно у рамках короткострокового контракту, який діятиме до запуску системи аукціонів. Платять по 8 599,5 грн на місяць за кожне паркомісце", – сказав Усов.
За його словами, раніше на цих паркмайданчиках стояли самовільно встановлені смугасті конуси, і правом надавати місце для паркування були наділені охоронці. Тепер кожен має право забронювати на потреби власного бізнесу 40% паркмайданчика.
"Нині місто ці конуси зібрало і запропонувало бізнесу альтернативу: офіційний договір про бронювання машиномісця шляхом використання офіційного міського знака єдиного стандарту і прозорої оплати. Кожен має право забронювати на потреби власного бізнесу 40% паркмайданчика. Для ТОП-менеджменту, для клієнтів або для ландшафтної статуї – на розсуд контрагента. Інші 60% – завжди мають залишатись загальнодоступним для автомобілістів, які бажають оплатити паркування погодинно", – наголосив заступник голови КМДА.
Він зазначив, що наявність біля будівлі такої таблички означає, що тут бізнес чесно співпрацює з містом, і це можна перевірити за QR-кодом у верхньому правому куті.
"Конуси з-під будівель забираємо щотижня. Роботи ще дуже багато, вчимося залучати в рейди інших стейкхолдерів та інші служби. Робимо столичне паркування сучасним, цифровізованим і, найголовніше, – прозорим!" – додав Усов.
Нагадаємо, лише в 2021 році з бюджету Києва, а отже - коштом податків киян, комунальній корпорації “Київавтодор” було виділено 1,69 млрд гривень.
Столичний бюджет 2022 рік передбачає виділення 3,452 млрд грн на утримання та капремонт дорожньої інфраструктури, утримання доріг.
У 2018 році в Україні заборонили проектувати автостоянки на тротуарах.
Експерти Світового банку, стверджують: якщо заборонити парковку на перших смугах вулиць, зазвичай призначених для громадського транспорту, то заторів у столиці не буде. Щоправда, нікуди не зникне вже згадувана проблема паркування, якої можна було не допустити, якби процес планування міста проводився грамотно і включав низку послідовних кроків: збір статистичних даних, розробку аналітичних висновків, планування, проектування, будівництво та експлуатацію об'єктів інфраструктури. Це вже думка вітчизняних фахівців. Читайте про це в матеріалі Тетяни Кириленко - "Паркувальний хаос наближає транспортний колапс".