Кабмін затвердив стратегію відновлення українського авіапрому

10 травня, 2018, 14:42 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Обіцяють, що стратегія дозволить збільшити до 2022 році обсяги виробництва авіатехніки на 100 млрд грн і обсяг її експорту до 75, 3 млрд грн.

Кабмін затвердив стратегію відновлення українського авіапрому

Уряд затвердив стратегію відродження українського авіабудування до 2022 року. Розроблений Міністерством економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) проект розпорядження Кабінету міністрів прийнято на черговому засіданні уряду за процедурою без обговорення з дорученням доопрацювати документ з Міністерством фінансів у триденний термін.

Згідно з проектом документа, основні заходи стратегії включають: розширення можливостей для участі підприємств галузі у проектах державно-приватного партнерства через внесення змін до затвердженого Кабінетом міністрів у 1999 році переліку об'єктів держвласності, які можуть передаватися в концесію; удосконалення процедури отримання підприємствами авіапрому дозвільних документів у сфері експортного контролю; здешевлення кредитів українських банків на розробку нових зразків авіатехніки; сертифікація авіадвигунів українського виробництва на території ЄС; проведення в галузі робіт з імпортозаміщення російських комплектуючих; розробка та затвердження Концепції державної цільової науково-технічної програми розвитку авіаційної промисловості на 2018-2022 роки, а також самої держпрограми.

Серед основних заходів стратегії також: перетворення ДП "Антонов" в холдингову компанію "Антонов"; організація для потреб армії і силових структур, а також на експорт поглибленої модернізації та виробництва вертольотів Мі-2МСБ і Мі-8МСБ; створення та організація легкого багатоцільового вертольота злітною масою 4-5 тонн в рамках НДДКР "Корольок" МСБ-2; організація виробництва вертольота злітною масою 7-8 тонн; організація виробництва лопатей і головних вертолітних редукторів для вертольотів сімейства "Мі".

Крім того, основні заходи стратегії включають: завершення розробки і серійне виробництво турбореактивного авіадвигуна АІ-28; забезпечення програми імпортозаміщення проектів літаків Ан-140, Ан-74 і Ан-32 і збільшення їх випуску для українських і зарубіжних замовників; відновлення виробництва шасі для літаків Ан-140, Ан-148/158; стимулювання закупівель вітчизняних літаків через механізм мають пільгові умови діяльності лізингові компанії.

Згідно з пояснювальною запискою до документа, прогнозний обсяг необхідного на реалізацію заходів стратегії фінансування становить 23 млрд 140,28 млн грн, з них 6, 97 млрд - за рахунок бюджету.

За оцінками розробників документа, реалізація заходів стратегії забезпечить збереження в авіапромі не менше 60 тис. робочих місць і створення близько 8 тис. нових робочих місць; дозволить забезпечити до 2022 році обсяги виробництва української авіатехніки на загальну суму понад 100 млрд грн, а також збільшити обсяг її експорту, включаючи в країни ЄС, Індію, Китай, до 75, 3 млрд грн.

Повідомлялося, що "Авіалінії Антонова" відкрили представництво в США. Одним з перших замовлень авіакомпанії стала доставка супутника Al Yah 3 з Вашингтона.

Держпідприємство "Антонов" планувало виконати певні роботи для російської авіакомпанії "Волга-Дніпро".

По матерiалам: Інтерфакс-Україна / Підготував/ла : Середа Елена
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК