3 Євген Олейніков, передає НБН.
У програмі активізації економіки на 2013-2014 роках є кілька рішень щодо стимулювання автомобільної галузі. "Мова не йде про пільги і преференції, але є реальний шанс створити єдиний держзамовлення на автомобілі для потреб держави, і розмістити його на українських підприємствах", - заявив Єфремов.
За його словами, вже у другому кварталі 2013 року буде визначено потребу держсектору країни в автомобілях різних моделей і класів, а в третьому кварталі їх замовлять в автомобілебудівників.
"Це будуть реальні дії держави щодо підтримки цієї галузі", - відзначив представник Мінекономрозвитку.
"Потрібно підтримати автопром. У короткостроковій перспективі - це дасть позитивний ефект. А ось який ефект буде в середньостроковій перспективі, вже залежить від самої галузі. Якщо поставитися з розумінням і створити привабливі умови для інвесторів, то ми отримаємо позитивний ефект і надалі", - сказав він.
Нагадаємо, раніше для підтримки вітчизняних автовиробників Україна 3незалежно від країни походження та експорту. Мита вводяться на автомобілі з об'ємом двигуна 1000-1500 см3 у розмірі 6,46%, з об'ємом 1500-2200 см3 - 12,95%.
За перші два місяці 2013 року виробництво автотранспорту в Україні порівняно з аналогічним періодом 2012 року скоротилося у три рази - до 3,751 тис. одиниць. !zn
Читайте також:
Азаров запропонував автоімпортерам подумати, як не збільшити вартість іномарок
Іномарки подорожчають: імпорт нових авто обклали спеціальним митом
Виробництво автомобілів в Україні скоротилося в три рази
Україна сподівається залучити інвесторів в автомобілебудування в період обмеження імпорту