Кабмін має намір з 2016 року ввести обов'язкове регламентування ТО і ремонту автотранспорту

Поділитися
Кабмін має намір з 2016 року ввести обов'язкове регламентування ТО і ремонту автотранспорту Кабмін має намір з 2016 року ввести обов'язкове регламентування ТО і ремонту автотранспорту © mair.in.ua
Постанова про затвердження технічного регламенту з ТО і ремонту колісних ТЗ набирає чинності через шість місяців з дня опублікування.

Кабінет міністрів України має намір з 2016 року забезпечити обов'язкове застосування вимог Технічного регламенту до виконавців технічного обслуговування (ТО) і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем) і наданих ними послуг, а також вимог до оцінки відповідності таких послуг.

Згідно з відповідним Технічним регламентом, затвердженим постановою уряду № 643 від 3 липня, оприлюдненому на сайті Кабміну в понеділок, його дія поширюється на суб'єктів, які надають послуги з техобслуговування і ремонту автотранспортних засобів (крім миття та полірування) і мотоциклів, а також послуги відновлення гумових шин до легкових авто, вантажівок і автобусів.

Крім того, регламентуванню підлягають роботи субпідрядні як частина виробництва гумових шин і камер; відновлення шин.

У той же час вимоги регламенту не поширюються на авторизованих виконавців (уповноважені виробником авто), які надають послуги в період дії гарантії, а також неавторизованих виконавців (поза уповноважених виробником підприємств техсервісу), надають послуги ремонту ТЗ в дорожніх умовах (за викликом).

Крім того, ці вимоги не поширюються на компанії, що здійснюють ремонт та ТО автотранспорту, використовуваного підрозділами МВС, Міноборони, Адміністрації Госпогрансужбы, ДСЧС і СБУ.

Крім того, не регламентуються послуги компаній, які в ході ремонту змінюють тип ТЗ (у цьому випадку їх оцінюють як виробників), послуги ремонту і ТО колісних ТЗ, що мають історичну або культурну цінність, а також надають послуги за договорами підряду.

Суб'єкт господарювання, який надає послуги з ТО і ремонту автотранспортних засобів повинен мати власні або орендовані засоби ТО і ремонту, що відповідають вимогам законодавства, кваліфікований персонал, необхідні виробничі приміщення і кошти техобслуговування і ремонту, вимоги до оцінки відповідності яких також встановлені Техрегламентом.

Крім того, виробник зобов'язаний надати авторизованому або неавторизованого виконавцю інформаційне забезпечення (інформація для ідентифікації і визначення технічного стану, ремонту та обслуговування ТЗ і його частин), а також розмістити його на своєму сайті.

Згідно з планом заходів із застосування Технічного регламенту з ТО і ремонту колісних ТЗ, протягом 2013 року Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку та інші центральні органи виконавчої влади повинні забезпечити приведення нормативно-правових актів у відповідність з Техрегламентом, а до 2016 року сприяти добровільному його застосування.

Постанова про затвердження технічного регламенту з ТО і ремонту колісних ТЗ набирає чинності через шість місяців з дня опублікування. !zn

Читайте також:

Водіям маршруток заборонять брати гроші під час їзди

АМКУ розслідує підвищення перед Євро-2012 вартості таксі

Столичні служби таксі підвищили вартість проїзду

В Україні зростуть штрафи для водіїв

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі