Кабінет міністрів України має намір з 2016 року забезпечити обов'язкове застосування вимог Технічного регламенту до виконавців технічного обслуговування (ТО) і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем) і наданих ними послуг, а також вимог до оцінки відповідності таких послуг.
Згідно з відповідним Технічним регламентом, затвердженим постановою уряду № 643 від 3 липня, оприлюдненому на сайті Кабміну в понеділок, його дія поширюється на суб'єктів, які надають послуги з техобслуговування і ремонту автотранспортних засобів (крім миття та полірування) і мотоциклів, а також послуги відновлення гумових шин до легкових авто, вантажівок і автобусів.
Крім того, регламентуванню підлягають роботи субпідрядні як частина виробництва гумових шин і камер; відновлення шин.
У той же час вимоги регламенту не поширюються на авторизованих виконавців (уповноважені виробником авто), які надають послуги в період дії гарантії, а також неавторизованих виконавців (поза уповноважених виробником підприємств техсервісу), надають послуги ремонту ТЗ в дорожніх умовах (за викликом).
Крім того, ці вимоги не поширюються на компанії, що здійснюють ремонт та ТО автотранспорту, використовуваного підрозділами МВС, Міноборони, Адміністрації Госпогрансужбы, ДСЧС і СБУ.
Крім того, не регламентуються послуги компаній, які в ході ремонту змінюють тип ТЗ (у цьому випадку їх оцінюють як виробників), послуги ремонту і ТО колісних ТЗ, що мають історичну або культурну цінність, а також надають послуги за договорами підряду.
Суб'єкт господарювання, який надає послуги з ТО і ремонту автотранспортних засобів повинен мати власні або орендовані засоби ТО і ремонту, що відповідають вимогам законодавства, кваліфікований персонал, необхідні виробничі приміщення і кошти техобслуговування і ремонту, вимоги до оцінки відповідності яких також встановлені Техрегламентом.
Крім того, виробник зобов'язаний надати авторизованому або неавторизованого виконавцю інформаційне забезпечення (інформація для ідентифікації і визначення технічного стану, ремонту та обслуговування ТЗ і його частин), а також розмістити його на своєму сайті.
Згідно з планом заходів із застосування Технічного регламенту з ТО і ремонту колісних ТЗ, протягом 2013 року Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку та інші центральні органи виконавчої влади повинні забезпечити приведення нормативно-правових актів у відповідність з Техрегламентом, а до 2016 року сприяти добровільному його застосування.
Постанова про затвердження технічного регламенту з ТО і ремонту колісних ТЗ набирає чинності через шість місяців з дня опублікування. !zn
Читайте також:
Водіям маршруток заборонять брати гроші під час їзди
АМКУ розслідує підвищення перед Євро-2012 вартості таксі
Столичні служби таксі підвищили вартість проїзду