Введення автоматичної індексації тарифу на вантажоперевезення призведе до додаткового зростання витрат для промвиробників на 12,7 млрд гривень, про це у своєму матеріалі повідомляє видання Центр Транспортних Стратегій, передає "Обозреватель".
Крім того, як повідомляють представники промисловців, додаткові витрати на вантажоперевезення знижують конкурентноздатність українських виробників. В цілому очікується припинення інвестпрограм, зниження обсягів виробництва, скорочення темпів модернізації.
"Виробникам доведеться відмовитися від амбітних планів щодо підвищення зарплат у галузі, це ще більше посилить проблему трудової міграції, через яку галузь продовжує втрачати кваліфіковані кадри. В окремих галузях будуть зупинятися цілі підприємства, в інших буде скорочуватися рентабельність. В кінцевому підсумку ті темпи зростання економіки і ВВП, які планував Кабмін, будуть істотно уповільнені, тому що всі галузі будуть працювати на те, щоб вирішити проблеми, які виникнуть у УЗ", - заявив у матеріалі голова Федерації металургів України Сергій Біленький.
Раніше, бізнес-співтовариство висловилися однозначно проти автоматичної індексації тарифів на вантажні перевезення.
"Автоматична індексація, фактично, виключає бізнес з дискусії про збільшення залізничного тарифу і дозволяє ж/д монополісту необмежено збільшувати витрати вантажовідправників, як підвішуючи регульований тариф, так і збільшуючи вартість послуг за користування вагонами "Укрзалізниці", що автоматично збільшувати вартість користування вагонами приватного парку", - заявив, у свою чергу, бізнес-співтовариство, повідомляє ЦТС.