У результаті злому комп'ютерів банку в руках зловмисників опинилися імена клієнтів, номери їхніх рахунків і контактна інформація.
У той же час, інші дані, які використовуються для ідентифікації клієнтів, у тому числі дати народження і коди безпеки пластикових карт, залишилися недоторканними, йдеться у заяві Citigroup.
Злом відбувся ще у травні, але клієнтам, а тепер і ЗМІ про це стало відомо лише нещодавно.
«Ми зв'язуємося з клієнтами, чия інформація виявилася розкритою. Citi посилила заходи безпеки, щоб запобігти повторенню подібних подій», - йдеться у заяві організації.
У заяві сказано, що дії хакерів торкнулися приблизно 200 тис. клієнтів банку. Всього у Citibank близько 21 млн власників карток у США і Канаді.
Банк не повідомив ніяких подробиць щодо того, як саме сталося розкрадання даних.
Як кажуть фахівці, викрадених даних недостатньо для того, щоб зловмисники могли шахрайським способом перевести гроші з рахунків клієнтів Citibank. Однак тепер злочинці можуть зв'язатися з людьми, чиї дані їм вдалося роздобути, і спробувати дізнатися у них відсутні реквізити.
«Клієнти, яких торкнувся цей інцидент, повинні бути готові до шахрайських дій, електронних листів і телефонних дзвінків від людей, що видають себе за представників Citibank», - написав у своєму блозі консультант з компанії Sophos Честер Віснієвські.
Хакери вкрали дані 200 тис. клієнтів Citibank
09 червня, 2011, 12:05
Поділитися
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка
Флуд
Порушення дійсного законодвства України
Образа учасників дискусії
Реклама
Розпалювання ворожнечі
Ознаки троллінгу й провокації
Інша причина
Відміна
Надіслати скаргу
ОК
