Грузія відмовила в дозволі на регулярні рейси в Тбілісі російської авіакомпанії "Трансаеро", а також скоротила рейси "Аерофлоту" і "Сибіру" з 14 до 10 в тиждень, повідомляє "КоммерсантЪ" з посиланням на Мінекономіки Грузії.
Такі заходи були прийняті на підставі "категоричної вимоги національного перевізника Georgian Airways. Агентстві цивільної авіації країни також відмовився дати "Трансаеро" і "Глобусу" (дочірня компанія "Сибіру") "постійну ліцензію на регулярні польоти".
Раніше Georgian Airways звинуватила "Аерофлот" в штучному заниженні цін на рейси між Москвою і Тбілісі, через що завантаження рейсів грузинської компанії скоротилася на 60-70%. Гендиректор Georgian Airways Іясе Зауташвілі заявив, що його компанії може взагалі припинити польоти на цьому напрямку. За його даними, річний пасажиропотік Georgian Airways на маршруті Москва-Тбілісі становить 60 тис. чоловік.
Регулярне пряме авіасполучення між Росією і Грузією скасували в 2006 році. На нетривалий період воно відновлювалося у 2008 році до військового конфлікту в Південній Осетії. У 2010 році "Сибір", "Уральські авіалінії" і Georgian Airways відновили чартерні рейси. Про відновлення регулярного сполучення стало відомо у вересні, а вже 27 жовтня "Аерофлот" здійснив перший політ з Москви в Тбілісі.
Згідно з останніми домовленостями, на цій лінії немає обмежень за кількістю призначених перевізників. Але дозвіл влади РФ використовувати маршрут отримали 12 компаній, а Georgian Airways - єдиний перевізник від Грузії. В угоді про повітряне сполучення двох країн від 1993 року зазначено, що під час "експлуатації договірних ліній призначене авіакомпанія повинна взяти до уваги інтереси іншого перевізника, який працює на тому ж маршруті".