Фукс розповів, навіщо купив борг київського метро

Поділитися
Фукс розповів, навіщо купив борг київського метро
Для Києва вигідно погасити борг, ніж купувати нові вагони – бізнесмен.

Павло Фукс купив компанію "Укррослізинг", яка володіла боргами київського метрополітену, з розрахунком, що київській владі буде вигідніше сплатити борг, ніж купувати нові вагони. Про це він заявив в інтерв'ю ЕП.

"Купуючи борги метро, я приймав рішення спираючись на такі аргументи: зараз вартість вагонів українського виробництва становить близько 3,78 млрд грн (близько 1,3 млн євро за одиницю), виробництва ЄС - ще дорожче. При цьому борг становить близько 1,8 млрд грн", - розповів Фукс.

"Сума повної виплати разом з вже виплаченими засобами буде менше, ніж вартість аналогічної партії. На мій погляд, для Києва вигідно погасити цей борг, ніж віддавати назад вагони і купувати нові", - повідомив бізнесмен.

За його словами, пропозиція придбати "Укррослізинг" надійшла від російського "Внешэкономбанка".

"Там брало участь багато компаній, які хотіли придбати. Я запропонував дорожче всіх", - сказав Фукс.

Причиною подальшого продажу компанії бізнесмен назвав "токсичність" активу.

"Я тому і продав цю компанію, саме через "токсичності". І запрацював нормально. Прибуток мені заплатили. Вже вийшов з проекту - в минулому році", - сказав Фукс.

За його словами, новим власником "Укррослізинга" став якийсь австрійський фонд.

"Вони інвестують в Росії, Україні, Казахстані. Не пам'ятаю назву. Мої менеджери знайшли покупця, ми зустрілися, потиснули руки. Я не веду операційну діяльність. Мені важливий результат - коли я отримаю гроші", - заявив Фукс.

Повідомлялося, що державний виконавець Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції заарештував кошти КП "Київський метрополітен", які знаходяться в касах метрополітену, а також до них надходять.

31 січня 2017 року Київський апеляційний госпсуд ухвалив стягнути з Київського метрополітену 1,97 млрд грн на користь ТОВ "Укррослізинг" в якості боргу за договором фінансових лізингових послуг, згідно з яким фірма в 2009 році передала метрополітену в користування 40 вагонів головних і 60 вагонів проміжних. Зокрема, сума заборгованості київського метро за самі вагони становила 366 млн грн. Інша частина - відсотки, пеня, інфляційні втрати та "коефіцієнт коригування" на суму 1,19 млрд.

У січні україно-російський бізнесмен Павло Фукс придбав компанію "Укррослізинг". В Україні Фукс відомий скупкою токсичних активів у оточення Віктора Януковича.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі