Facebook, Twitter, Snap та YouTube втратили $10 млрд через нові правила для iPhone

Поділитися
Facebook, Twitter, Snap та YouTube втратили $10 млрд через нові правила для iPhone
Нові правила конфіденційності Apple набули чинності у квітні

Рішення Apple змінити налаштування конфіденційності iPhone призвело до того, що в другій половині цього року компанії Snap, Facebook, Twitter та YouTube втратили 9,85 мільярда доларів доходу, оскільки нові правила похитнули їхній рекламний бізнес, пише Financial Times.

Нові правила від Apple почали діяти у квітні. Вони полягають у тому, що тепер перед початком відстеження поведінки користувачів для показу персоналізованої реклами програми повинні просити на це дозвіл у власників iPhone.

Більшість користувачів відмовлялися від такого стеження, що позбавило рекламодавців шансу показувати їм "перспективнішу" рекламу. Тому вони скоротили свої витрати на Snap, Facebook, Twitter та YouTube.

Найбільше у відсотках доходу втратила компанія Snap, оскільки вона орієнтується на смартфони, тоді як Facebook втратив найбільше в абсолютному вираженні через свій розмір.



Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі