Рішення Apple змінити налаштування конфіденційності iPhone призвело до того, що в другій половині цього року компанії Snap, Facebook, Twitter та YouTube втратили 9,85 мільярда доларів доходу, оскільки нові правила похитнули їхній рекламний бізнес, пише Financial Times.
Нові правила від Apple почали діяти у квітні. Вони полягають у тому, що тепер перед початком відстеження поведінки користувачів для показу персоналізованої реклами програми повинні просити на це дозвіл у власників iPhone.
Більшість користувачів відмовлялися від такого стеження, що позбавило рекламодавців шансу показувати їм "перспективнішу" рекламу. Тому вони скоротили свої витрати на Snap, Facebook, Twitter та YouTube.
Найбільше у відсотках доходу втратила компанія Snap, оскільки вона орієнтується на смартфони, тоді як Facebook втратив найбільше в абсолютному вираженні через свій розмір.