У багатьох регіонах Європи, де зараз йде справжня боротьба зі сніговими масами, покладають великі надії на українську сіль.У багатьох регіонах Європи, де зараз йде справжня боротьба зі сніговими масами, покладають великі надії на українську сіль.У Німеччині соляні шахти працюють на повну потужність вдень і вночі, проте солі все одно не вистачає. Наприклад, у Бонні, щоб посипати вулиці і автостради протягом ночі, комунальні служби потребують 120 тонн «білого золота» (саме так називає нині сіль німецька преса-ред.). У міському сховищі ж залишилося лише 20 тонн. Саме тому мерія Бонна замовила технічну сіль в Україні. Так само вчинили і приватні фірми, розташовані у Тюрінгії, які займаються постачаннями по всій території Німеччини.
В Австрії теж покладаються на українську сіль. У минулому році австрійцям вдалося врятувати рух на головному автобані країни саме завдяки українській солі. Якщо б не нова партія у 200 тонн, довелося б перекривати рух на автомагістралі А1.
Водночас, у скрутному становищі опинилися люди, які потребують технічної солі для приватного використання, аби, наприклад, розчистити дорогу до власного будинку. У магазинах будматеріалів давно розкупили всю сіль. Зараз керівництво однієї з великих торговельних мереж чекає нову партію, яка має прибути на судні з України. Тим же, хто замовляв сіль наземним транспортом, доведеться чекати довго. Рух вантажівок у багатьох країнах Європи обмежено. Наприклад, магазини німецького міста Бергіш Гладбах вже двічі отримували партії солі з України. Спочатку її відправляли потягом до Польщі, а потім вже вантажівками до Німеччини. Зараз же цінний вантаж застряг через ожеледицю.
Тим часом ціна на тонну технічної солі в Європі зросла з 70 до 200 - 300 євро. З цієї ситуації мають зиск не тільки великі торгові мережі, а й дрібні спекулянти, які пропонують людям українську та румунську сіль за завищеною ціною.