Аналіз наявної фінансової звітності показав більш ніж стрімке зростання прибутків Facebook від розташованої на ньому реклами. Так, у 2009 році цей показник становив 740 мільйонів доларів. У 2010 він мав досягти 1,86 мільярда доларів.
Крім того, аналітики висловили прогноз, що в 2012 році виторг від реклами на Facebook сягне 5,74 мільярда.
У доповіді продемонстровано, що основним «постачальником» грошей в скарбничку соціальної мережі є американський ринок, але поступово його наздоганяє інша частина світу. Так, у 2010 році американська частка прибутку становила 1,21 мільярда доларів. У 2011 ця цифра буде 2,19 мільярда. Згідно з думкою аналітиків, американський і неамериканський показники зрівняються лише до 2012 року.
«Якщо Facebook зможе продовжувати нарощувати свою глобальну базу користувачів і збільшувати кількість виторгу, який мережа отримує за кожного користувача, вона може перевищити прогнозовані цифри прибутку, - заявила Дебра Ахо Вільямсон, провідний аналітик eMarketer. - Facebook зобов'язаний продовжувати вносити нововведення для користувачів й удосконалювати свою рекламну платформу».
Крім того, eMarketer надав дані про загальні витрати на рекламу в США в соціальних мережах. Згідно з даними ресурсу, в 2011 році загальна сума інвестицій в «соціальну» рекламу становитиме близько 3,08 мільярда доларів, а в 2012 зросте до 3,93 мільярдів.
Ці цифри демонструють, що при нестабільних умовах ринку реклами, соціальні мережі показуватимуть стабільне зростання в цьому сегменті протягом найближчих декількох років.
За матеріалами eMarketer