Ефективність роботи податкових та митних органів не повинна оцінюватися лише з точки зору забезпечення виконання дохідної частини держбюджету. Особливо в тих випадках, коли плани зборів податків завищені, бо не враховують макроекономічних реалій.
Таку думку висловили учасники круглого столу «Україна та рейтинги її інвестиційної привабливості: про що свідчать результати експертних та підприємницьких опитувань?», організованого «Лігою фінансового розвитку» за підтримки «Дзеркал тижня. Україна».
«Цей параметр потрібно, звичайно, контролювати, але він не має бути «царицею доказів». Слід вводити масу інших критеріїв. Наприклад, невідповідність зростання тих показників та баз, на які збори повинні рівнятися», - зауважив голова податкового комітету Європейської бізнес-асоціації (ЄБА), партнер, керівник податково-юридичної практики Ernst&Young Володимир Котенко.
Цю ж думку підтримав і ректор Міжнародного інституту бізнесу Олександр Савченко.
«Це ж не дурні придумали норматив перерозподілу ВВП через бюджет. У нормальних країнах – це 25-28%. У нас наближається до 40%. Треба його зменшувати, зменшувати витрати», - наголосив експерт.
Читайте також:
Завищений план зборів податків до бюджету-2013 загрожує зіпсувати інвестиційний клімат в Україні