За оцінкою експертів, в середньому американці провели близько 20 хвилин, спостерігаючи за затемненням.
Разом з тим штати, де затемнення було найкраще видно, отримали мільйони доларів від туристів, які приїхали сюди спеціально для цієї події.
За оцінкою USA Today, місто Нешвілл в штаті Теннесі прийняло від 50 тис. до 70 тис. туристів в понеділок, які витратили $ 15-20 млн. Доходи штату Південна Кароліна могли досягти $ 43 млн, а на схід штату Айдахо, де картина затемнення була найбільш вражаючою, завітали до 500 тис. чоловік.
Наголошується, що цифра в $ 700 млн меркне в порівнянні з іншими подіями, які обходяться роботодавцям у США набагато дорожче. Так, фінальна стадія чемпіонату з баскетболу серед студентських команд (так зване "березневе безумство") щорічно коштує компаніям $ 2 млрд, якщо припустити, що близько 80 млн працівників витрачають мінімум годину робочого часу на те, щоб стежити за матчами.
Нагадаємо, що повне сонячне затемнення вперше за 99 років спостерігали в США.