Проект продовження робіт на ділянці дороги М-03 від Полтави до Харкова в 2016-2017 роках передбачав фінансування від Світового банку у розмірі 560 млн. євро і припускав, що з моменту запуску підрядник розпочинає і роботи, і вибірку коштів. Однак, не було розроблено ні проектної, ні тендерної документації, не було зроблено навіть землевідведення, необхідне для реалізації проекту.
Про це в інтерв'ю DT.UA розповідає голова Укрдорінвесту Олена Криворучко. Тому, за її словами, фінансування Світовим банком було суттєво зменшено. До такого результату призвели помилки Мінфіну, Міністерства інфраструктури та Укравтодору.
"Попередні керівники всіх цих структур чомусь думали, підписуючи кредитний договір, що вся необхідна документація у них вже є і все готово. Для них підписання будь-якої такої угоди - це політичний бонус, можливість сказати, що ми змогли домовитися і залучити кошти донорів. При цьому, не важливо, чи готові всі компоненти, необхідні для реалізації, чи зможемо ми реально цей проект реалізувати, чи встигнемо вкластися у терміни", - зазначає керівник відомства.
За 2016-2017 роки була виконана вся необхідна робота, і сьогодні проект знаходиться на стадії погодження з підрядником.
"На сьогоднішній день ми на стадії узгодження з підрядником контракту на виконання робіт на 170 млн., і плануємо в цьому році його підписати. На жаль, за правилами не можемо поки що назвати цю компанію, але якщо підрядник виявиться добросовісним, то з нового року почнуться безпосередньо будівельні роботи. Термін реалізації робіт - два роки, тобто теоретично до кінця 2019 цей проект ми завершимо", - зазначає Криворучко.
Детальніше про проблеми з фінансуванням будівництва доріг читайте в статті Юлії Самаєвої "Голова Укрдорінвесту Олена Криворучко: "До нас приїжджають інвестори, а запропонувати їм, крім чаю, нічого"" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".