Додаток Приват24 перестав працювати: у банку дали роз'яснення

Поділитися
У банку нагадаємо, що є альтернативи додатку.

Клієнти Приватбанку не можуть авторизуватись у банківському додатку Приват24. Внаслідок незначного збою проводяться регламентні роботи. Прес-секретар банку Олег Серга повідомив, що незабаром повноцінну роботу програми відновлять, пише Оглядач.

Клієнти банку почали турбуватися, оскільки при спробі зайти на свій акаунт клієнти банку бачили повідомлення про проведення регламентних робіт.

У банку нагадали, що клієнти банку мають можливість здійснювати платежі альтернативним способом. Варіантів кілька:

  • СМС-банкінг. Працює не з усіма картками та не всіма типами платежів, але дозволяє поповнити мобільний рахунок або переказати гроші на картку. Для цього потрібно надсилати SMS на номер 3700, у тексті повідомлення мають бути певні команди.
  • Платежі за телефоном. Щоб скористатися послугою, потрібно зателефонувати за номером 3700. Робити це обов'язково з того номера, який прив'язаний до карти ПриватБанку. У голосовому меню автовідповідача є пункт "Платежі телефоном". Подальші інструкції надасть робот.

ПриватБанк запустив сервіс роботи своїх відділень в умовах воєнного часу.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі