Держдума вирішила позбавитися від "іноземного капіталу" в російських ЗМІ

26 вересня, 2014, 18:53 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Під заборону можуть потрапити мало не половина засобів масової інформації в РФ.

Держдума вирішила позбавитися від "іноземного капіталу" в російських ЗМІ
Автори законопроекту вирішили захистити Росію від "п'ятої колони" Заходу. © shebarshin.ru

Депутати Державної думи РФ прийняли законопроект, який забороняє іноземними громадянами володіти більш ніж 20% російського ЗМІ.

У третьому читанні його підтримали 430 депутатів, проти проголосували тільки 2.

Раніше один з авторів законопроекту, Вадим Дєньгін з ЛДПР, заявив, що він торкнеться таких видань, як "Ведомости", "Коммерсантъ", Forbes і інших.

В Кремлі документ схвалили, там вважають, що він нібито не суперечить "міжнародній практиці".

Як отметчает російська газета "Ведомости", згідно з законопроектом у його поточному вигляді під заборону потрапляють більше половини ЗМІ в Росії. Видання зазначає, що багато власників реєструють ЗМІ в офшорах, щоб не платити 24% прибутку в бюджет.

Крім того, багато російські медіа мають реальних іноземних власників. Найбільше з них - CTC Media (канали CTC, "Домашній" і "Перець", капіталізація - майже 5 млрд): 37,9% у шведської Group MTG, блокпакет - у кіпрського Telcrest Юрія Ковальчука та його партнерів, решта перебуває в обігу на NASDAQ. Компанія вже шукає виходи з ситуації, що склалася, і планує змінити структуру через введені обмеження.

Другим після ВГТРК за охопленням аудиторії власник неефірних каналів в Росії є шведський Viasat. Серед неросійських неефірних каналів Discovery, Animal Planet і десятки інших ЗМІ.

"Якщо ці норми будуть прийняті, недавня заборона реклами на платних каналах стане найменшою з проблем", - заявив керівник одного з таких каналів.

Примітно, що саме іноземці володіють найбільшими видавничими будинками Росії - Sanoma Independent Media (SIM), Conde Nast, Hearst Shkulev Media, Burda. Неросійські власники є у журналу Forbes (в РФ його видає німецький Axel Springer), радіостанції "Ехо Москви" (один з її власників - Володимир Гусинський, громадянин Ізраїлю), "Ведомостей" (газетою володіють фінська Sanoma, американська The Wall Street Journal і британська Financial Times) і навіть у безкоштовній Metro (її співвласник - однойменна шведська компанія).

Нагадаємо, в газеті "Ведомости" раніше з'явилася інформація про те, що російські власті розглядають в якості одного з можливих заходів захисту свого кіберпростору відключення від глобальної мережі інтернет.

За даними видання, цей захід може носити тимчасовий характер і застосовуватися у випадку надзвичайної ситуації. Видання зазначало, що це питання планувалося підняти під час зустрічі Ради безпеки з президентом Росії Володимиром Путіним, запланованій на 22 вересня.

У Путіна, однак, можливість відключення від глобального інтернету категорично спростовують.!zn

По матерiалам: Slon.ru/Ведомости / Підготував/ла : Гаврилов Евгений
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК