Державна авіаційна служба повідомила українських авіаперевізників щодо можливості анулювання призначень на внутрішні рейси, оскільки ряд заявлених маршрутів не почали використовуватися.
Як повідомив голова Державіаслужби Денис Антонюк, авіаперевізники повинні роз'яснити відсутність польотів згідно з раніше виданими призначеннями, інакше останні будуть анульовані, передає "Інтерфакс-Україна".
Раніше партнер юридичної фірми "Анте" Андрій Гук, який представляє інтереси дочки турецького лоукостера Atlasjet "Атласджет-Україна", що недавно зайшов на український ринок, заявив, що авіаперевізник отримав лист Державіаслужби, в якому остання попередила про анулювання прав на внутрішні лінії (окрім Київ-Львів-Київ), якщо компанія не почне здійснювати заявлені рейси.
Гук, зокрема, зазначив, що авіакомпанія написала в Державіаслужбу лист, в якому поставила зустрічне питання: чи веде Державіаслужба статистику фактичного використання прав на повітряні лінії такими авіакомпаніями як МАУ, "Роза Вітрів", "Авіалінії Харкова". За даними юридичного представника "Атласджет-Україна", МАУ має 190 призначень, використовує тільки 80; "Роза Вітрів" має 26 призначень, використовує 10; нарешті, "Авіалінії Харкова" отримала 12 призначень, але поки що не використовує жодне з них.
"Державіаслужба ж працює тільки з однією метою - знищити будь-які паростки конкуренції. І з цією роботою справляється дуже добре", - написав Гук у своєму Facebook.
Згідно з правилами авіаслужби, анулювання прав на експлуатацію повітряної лінії настає, зокрема, через нездійснення експлуатації лінії протягом 12 місяців або припинення її експлуатації на 12 місяців.
Раніше лоукостер Wizz Air заявляв про закриття своєї "дочки" в Україні, проте потім у Мінінфраструктури заявили, що умовили лоукостера залишитися на українському ринку.