"Сподіваємося, що дана авіакомпанія, як і інші, зрозуміла - ми жартувати і нехтувати безпекою пасажирів і регламентами не будемо, - написав Омелян. - Попутно, нагадуємо, що Державіаслужба буде вживати відповідних заходів щодо тих авіакомпаній, які вчасно не виконують польоти.
Авіакомпанія зобов'язана інформувати пасажирів про перенесення рейсів, її представник повинен бути на зв'язку з пасажирами, компенсувати час затримки або скасування польоту", - додав міністр.
При цьому він попросив пасажирів при виборі авіаперевізника враховувати враховувати рейтинги Міністерства інфраструктури, які міністерство публікує щомісяця.
Призупинення сертифіката експлуатанта діяло з п'ятниці, 7 червня. Рішення було прийнято в зв'язку з тим, що комісія "виявила ряд зауважень (частина з яких критичні) в організації діяльності перевізника, які можуть негативно вплинути на безпеку польотів". Після усунення недоліків сертифікат відновлений.