Дерегуляція вагонної складової приносить державі прибуток і знищує корупцію – Крістіан Кун

Поділитися
Дерегуляція вагонної складової приносить державі прибуток і знищує корупцію – Крістіан Кун © Минпром

Дерегуляція вагонної складової, реалізована в минулому році керівництвом "Укрзалізниці", дозволила підприємству самостійно встановлювати ціни на використання власних вагонів, це позбавило можливості посередникам отримувати надприбутки. Про це в інтерв'ю виданню Deutsche Welle розповів Крістіан Кун, член наглядової ради УЗ.

За його словами, складається відчуття, що є коло осіб, зацікавлених в існуванні штучного дефіциту вантажних вагонів.

"Ми вже вжили низку заходів, які привели до того, що час простою порожніх вагонів істотно скоротився. Це дозволило трохи розрядити ситуацію з нестачею вагонів, вона вже не така критична, як у минулому році", - заявив Кун.

У той же час, він зазначив, що є інший напрямок, в якому ще треба багато робити. Це централізація і автоматизація системи розподілу транспортних потужностей і розрахунків за послуги.

За словами Куна, якщо начальники на місцях більше не будуть вирішувати, кому і коли дати вагон, а це буде довірено електронній системі, зникне поле для корупції.

Нагадаємо, що рішення про скасування 209-ї постанови, яка завершила процес дерегуляції вагонної складової, було ініційовано Головою правління АТ "Укрзалізниця" Євгеном Кравцовим на початку 2018 року. До цього ціна на послуги перевезення парком вагонів "Укрзалізниці" встановлювалася державою. А вона, в свою чергу, була набагато нижчою від тієї, яку платять реальні вантажовідправники. Через це "Укрзалізниця" недоотримувала доходи, а різниця плодила корупційні схеми.

За словами Кравцова, дерегуляція вагонної складової дозволила збільшити парк вагонів, покращити їх стан і завантажити роботою вагонобудівні заводи. Так, у минулому році було побудовано більше 10 тисяч вагонів, з них понад 3,5 тисяч на заводах "Укрзалізниці". Крім того, в кінці минулого року "Укрзалізниця" провела перший аукціон з продажу послуг з надання в користування вагонів в системі Prozorro.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі