Чому Ощадбанк на кілька днів затримує переказ грошей – пояснення фінустанови

Поділитися
Чому Ощадбанк на кілька днів затримує переказ грошей – пояснення фінустанови © Андрій Пишний / Facebook
Йдеться про міжбанківські перекази або операції з реквізитів рахунку.

Клієнти Ощадбанку почали скаржитися на те, що не можуть отримати кошти на свою картку кілька днів після їхнього відправлення. Така скарга з'явилася під публікацією Ощадбанку на їхній офіційній сторінці у Facebook, повідомляє progroshi.

"Скільки часу має тривати блокування переказу з картки на картку в 2 500 гривень? Таке враження, що його перевірку виконують вручну", – написав клієнт.

У свою чергу, в банку пояснили клієнту, що зазвичай перекази між платіжними картками проводяться миттєво. Однак, якщо йдеться про міжбанківські перекази або операції з реквізитів рахунку, потрібен час на їх виконання. У повідомленні зазначено, що цей час визначається неюридичними параметрами та може коливатися від кількох годин до кількох днів.

Нагадаємо, що Нацбанк має до кінця травня 2024 р. розробити комплексну стратегію розширення кредитування економіки країни. Таку вимогу вимагає Міжнародний валютний фонд, пише у статті для ZN.UA « Гроші для перемоги. Чи є альтернативи? колишній голова Ради Національного банку України Богдан Данилишин .

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі