За даними Єврокомісії, компанії, «можливо», порушили законодавство ЄС, яке забороняє створення картелів та обмеження конкуренції. Антимонопольники ЄС можуть накладати штрафи до 10% від виручки компаній за недотримання законодавства. Всі виробники вже заявили, що готові співпрацювати з Єврокомісією у її розслідуванні.
Варто відзначити, що аналогічне розслідування стосовно Daimler, Volvo і принаймні ще трьох європейських виробника вантажівок веде влада Великобританії. Британські антимонопольники підозрюють ці компанії у створенні картелю. Втім, Управління з добросовісної торгівлі Великобританії поспішило заявити, що своє розслідування веде окремо від Єврокомісії.
Зараз Daimler і Volvo на двох контролюють більше половини європейського ринку вантажівок і автобусів. На частку Scania і MAN, які в листопаді 2010 року оголосили про підготовку до злиття, припадає ще 29% ринку.
За матеріалами LENTA.RU