Громадська кампанія бойкоту вироблених у Росії товарів призвела до скорочення кількості їхніх покупців у Києві - на 20%, на півночі країни - на 10%, в інших регіонах - на 8%. Такими є результати дослідження, проведеного GfK Ukraine. Це дані за квітень у порівнянні з березнем.
У вартісних показниках регіональні відмінності виявилися значними: жителі центру країни витратили на російські товари у квітні на 24% менше, ніж минулого місяця, кияни і жителі заходу - на 16%, споживачі сходу - на 6%, півночі - на 1%.
Згідно з даними споживчої панелі GfK Ukraine, активно бойкот російських товарів підтримала молодь до 30 років, серед якої кількість покупців російських товарів впала на 13%, тоді як у групі 50-59 років таких було 6%, а серед тих, кому за 60, - 3%.
Громадську кампанію з бойкоту російських товарів почали у березні, під час подій у Криму. До бойкоту закликали у соціальних мережах, в різних містах України тривали і акції на підтримку бойкоту. !zn
Читайте також:
Депутати запропонували зазначати на магазинних цінниках прапор країни-виробника
Активісти розробили доповнення до браузера, яке бойкотує сайти, належать