Так, коментуючи нещодавні переговори з Ліваном та Чорногорією, він повідомив, що вони "зміцнили моє переконання, що ми надто мало робимо для просування інформації про можливості бізнесу в Україні, про експортний потенціал нашої економіки".
"Іноді наші партнери не знають елементарних речей. Так, і для ліванців, і для чорногорців було відкриттям, що Україна виробляє електричні машини і енергетичне обладнання для електростанцій всіх типів: від атомних до сонячних", - пояснив М.Азаров.
"Виявляється, реорганізація торгівельно-економічних місій не пішла на користь справі. Виявляється, окремі наші посольства не організували, не ініціювали жодного бізнес-форуму. Так вести справи не можна. Так нові ринки ми не завоюємо", - з незадоволенням сказав премєр.
У звязку з цим він доручив Мінекономрозвитку разом з Міністерством закордонних справ (МЗС) підготувати на початку 2012 року розширену нараду з питань активізації зовнішніх торгово-економічних відносин. "Адже баланс ми повинні покращувати з двох боків: заміщувати імпорт і нарощувати експорт", - резюмував М.Азаров.
Нагадаємо, як повідомляло раніше ZN.UA, у жовтні стартувала медіа-кампанія України за кордоном, завданням якої є посилення інвестиційного іміджу України. В її рамках проведено роуд-шоу у 16 провідних фінансових центрах. На всі ці заходи з бюджету витрачено 47 млн грн. При цьому, за даними керівника Нацпроектів Владислава Каськіва, на імідж-позиціонування у світі Україна сьогодні витрачає 0,013% свого бюджету, або $6 млн, тоді як, наприклад, Болгарія - $23 млн, а Росія - $2 млрд.