"На наше глибоке переконання, це (арешт рахунків за рішенням Київського апеляційного господарського суду – ред.) схоже на чітко сплановану диверсію з метою дестабілізувати роботу одного з основних транспортних підприємств столиці", - сказав керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко.
Він зазначив, що арешт рахунків ставить під загрозу функціонування комунального підприємства, що робить неможливою виплату заробітної плати працівникам, а також належну експлуатацію та ремонт рухомого складу.
Бондаренко визнав, що боргові зобов'язання у "Київського метрополітену" є, але не в тому обсязі, який визначив суд.
"Перш ніж оплачувати 2 млрд грн з кишені киян, ми повинні чітко розібратися в законності чи незаконності відповідної додаткової угоди", - заявив чиновник.
"Місто сподівається на те, що Кабінет міністрів України, і РНБО, і Генеральна прокуратура належним чином відреагують на звернення Київської міської ради – ред.). Ми очікуємо на можливість введення санкцій щодо цієї компанії і головне – не дати можливість безпідставно списати з рахунків комунального підприємства "Київський метрополітен" або міста 2 млрд грн", - сказав він.
Бондаренко також зазначив, що комісія Київради встановила, що є прямий зв'язок "Укрросслізинга" з російською компанією "Веблизинг", яка є дочірньою компанією "Внєшекономбанку" Росії.
Раніше у Київській міській раді заявили про загрозу зупинки роботи столичного метро з-за арешту рахунків КП "Київський метрополітен".
В КМДА повідомляли, що ТОВ "Укррослізинг" підконтрольна російському "Внешэкономбанку".
Як повідомлялося, в липні 2009 року "Укррослізинг" виграло тендер на постачання в лізинг "Київському метрополітену" 100 вагонів метро протягом 2009-2014 роках.
Вагони закуповуються за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Сума договору становила близько 1 млрд 391 млн грн.
"Укррослізинг" зі статутним капіталом 52,56 млн грн створено в листопаді 2008 року. 100%, у ній володіє кіпрська Ukrrosleasing Cyprus Limited.