Як повідомляє ЛІГА.net, дане питання було піднято керівництвом компанії на нараді з проблем авіапромисловості 29 листопада, яке провів український прем'єр Володимир Гройсман.
Так, за минулі п'ять років підприємство виготовило й продало всього 16 літаків: шість Ан-32, чотири –Ан-148, а також шість Ан-158. Сьогодні компанія потребує допомоги держави для розширення виробництва.
"За останні 10 років жоден літак не побудований з прибутковістю. У нас є бачення нового літака без російських комплектуючих і є ринки для нього. Ми знаємо як рентабельно виготовити цей літак. Але жоден покупець не купить літак, якщо в цьому не буде зацікавлена власна держава. Нам потрібні не стільки гроші, скільки допомога в організації лізингової компанії, щоб ці літаки полетіли", – заявив президент корпорації "Українська авіабудівна компанія" (УАК) Михайло Гвоздєв.
За його словами, для налагодження серійного виробництва "Антонов" знайшов на світовому ринку всі необхідні комплектуючі на заміну російським, але для їх локалізації та закупівлі компанії необхідні 77,5 млн доларів. Крім того, підприємство потребує оновлення виробничих потужностей. В цілому, для запуску серійного виробництва з 2018 року, "Антонову" потрібні 703,2 млн доларів.
Керівництво компанії розраховує, що в разі залучення фінансування, в 2018-2021 роках "Антонов" зможе випустити близько сотні літаків: 60 штук - Ан-148/158, 18 - Ан-178 і 18 - Ан-132.
Крім цього, в компанії розраховують отримати державне замовлення на літаки для державних структур.
Нагадаємо, у листопаді Президент України підписав закон про реструктуризацію боргу ДП "Антонов" як правонаступника ДП "Київський авіаційний завод "Авіант" перед державою за невиконання зобов'язань за облігаціями, які "Авіант" випустив у 2009 році під державні гарантії.
В кінці минулого року гендиректор "Антонова" Роман Романов повідомив, що його підприємство підписало контракти на виробництво майже 60 літаків.