АМКУ зайнявся подорожчанням хліба, борошна, цукру і молока

Поділитися
АМКУ перевірить обґрунтованість зростання цін на продукти © Андрій Товстиженко, DT.UA
Антимонопольне відомство видало ряд рекомендацій та попереджень з приводу зростання цін на продукти харчування у всіх областях України.

АМКУ перевірить обґрунтованість зростання цін на продукти
АМКУ перевірить обґрунтованість зростання цін на продукти

Антимонопольний комітет України розпочав низку розслідувань і надав численні рекомендації виробникам та продавцям продуктів харчування щодо їх подорожчання.

Так, були розпочаті розслідування проти ПАТ "Київхліб", ПАТ "Теремно Хліб" у зв'язку із зловживаннями монопольним положенням на ринку оптової реалізації хліба та хлібобулочних виробів, йдеться в повідомленні АМКУ в понеділок.

Крім того, АМКУ рекомендує 78 суб'єктам господарювання утриматися від необґрунтованого підвищення цін на хліб в Дніпропетровській, Чернігівській, Вінницькій, Львівській, Івано-Франківській, Сумській, Закарпатській та Київській областях.

Комітет також рекомендує 28 молокопереробним підприємствам у Сумській, Волинській та Харківській областях встановлювати закупівельні ціни на молоко, виходячи з показників власної господарської діяльності, та не порушувати законодавство про захист економічної конкуренції.

Аналогічні попередження винесені щодо підвищення цін на борошно в Івано-Франківській, Дніпропетровській та Київській областях, по гречці - для восьми торговельних мереж Одеської області, а також семи суб'єктам господарювання в Чернігівській області, цукру та круп - компаніям в Дніпропетровській області.

З метою виявлення та припинення ознак порушення законодавства Київським міським, Донецьким, Рівненським, Кіровоградським, Харківським, Чернівецькою, Чернігівською Сумським, Івано-Франківською, Київською обласними територіальними відділенням АМКУ розпочаті дослідження на ринку хліба та хлібобулочних виробів.

Як розповів раніше в інтерв'ю ZN.UA в.о. голови АМКУ, торговельні мережі отримують десятки мільярдів гривень на картельній змові. За його словами, третина від встановленої в супермаркетах ціни - це кошти, які мережі отримують через можливість обмежувати конкуренцію й нав'язувати непотрібні додаткові послуги.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі