Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив ТОВ "Рисоил-Херсон", яке виграло тендер в січні, концесію морського порту в Херсоні – ДП "Херсонський морський торговельний порт". Тим самим відомство реалізувало рішення Мінінфраструктури про затвердження результатів концесійного конкурсу. Про це повідомляє прес-служба відомства.
"Враховуючи, що концесія не веде до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України, АМКУ надав дозвіл на заявлену концентрацію", - йдеться в повідомленні.
Комітет проаналізував ситуацію і врахував той момент, що компанія займається перевалкою вантажів у морських торговельних портах Чорноморськ і Південний. Тобто, за оцінками АМКУ, сукупна частка на ринку послуг з транспортного оброблення вантажів у морських портах в сегменті виконання стивідорних робіт становить близько 2%.
У Комітеті нагадують, що для участі у концесійному конкурсі ТОВ "Петро Ойл енд Кемікалс" (Київ, Україна) і Risoil S.A. (Женева, Швейцарія) створили ТОВ "Рисоил-Херсон". Компанії планують інвестувати 215,735 млн грн.
Раніше Мінінфраструктури заявили про скасування призупинення концесії цілісного майнового комплексу ДП "Херсонський морський торговельний порт". Міністерство відстоювала свою позицію в суді.
До цього Шостий апеляційний адмінсуд Києва призупинив дію указу Мінінфраструктури про затвердження результатів концесійного конкурсу з порту Херсона.
Нагадаємо, що компанія "Рисоил-Херсон" перемогла у концесійному конкурсі. Заявкою передбачалася висока ставка змінного концесійного платежу, сума якого складе 12 млн грн одноразово і 7% від доходу щорічно.
Переможець повинен інвестувати понад 18 млн грн у місцеву інфраструктуру. Договір концесії передбачає співробітництво на 30 років.