Як пояснила перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Юлія Ковалів, мова йде про Malaysia Airports Holdings Berhad (MAHB, Malaysia Airports).
За словами заступника міністра, в першу чергу розглядається варіант залучення компанії з Малайзії до управління міжнародним аеропортом "Бориспіль".
"Мова йшла про можливості залучення такого ефективного оператора в управління або на умовах державного партнерства, або на умовах концесії – нашими найбільшими аеропортами в Україні. В першу чергу, йшлося про Бориспіль", – сказала Ю. Ковалів.
Для цього представники MAHB приїдуть в Україну. Заступник міністра не виключила, що, можливо, для реалізації проекту "необхідно буде змінювати законодавство".
Раніше повідомлялося, що Порошенко на зустрічі з представниками бізнесу Малайзії заявив, що Україна могла б стати воротами для малазійського бізнесу на ринок ЄС.
Що стосується Malaysia Airports, то компанія управляє 5 міжнародних і 16 внутрішніми аеропортами в Малайзії, а також аеропортами Sabiha Gokcen в Стамбулі (з 2008 року) і Rajiv Gandhi в Хайдарабад в Індії (з 2003 року). Раніше була також оператором аеропорту Астана в Казахстані (2007-2009) і Indira Gandhi в Нью-Делі (2007-2015).
Як повідомлялося, влада планувала створити на базі державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" міжнародний вузловий аеропорт.
Цивільна авіація - одна із стратегічно важливих галузей економіки, написав у статті для ZN.UAЄвген Уфманов. Як мінімум у більшості країн світу. Це, на жаль, важко сказати про Україну, де пасажиропотік почав різко знижуватися ще наприкінці радянського періоду. Пік падіння настав у кінці 90-х.
Монополізація ринків більшості послуг в українських аеропортах, в першу чергу в "Борисполі", теж нікуди не поділася.
Детальніше про стан цієї галузі читайте в статті Галузь авіаперевезень: старі кадри - старі проблеми Євгенія Уфманова для "Дзеркала тижня. Україна".