Після запуску в Україні зв'язку третього й четвертого поколінь усі абоненти почали значно більше користуватися стрімінговими сервісами через мобільний інтернет. Ідеться як про музичні, так і про відеосервіси, найпопулярнішим з яких є YouTube. Тому, наприклад, ще у 2017 р. "Київстар" у своїх тарифних планах запропонував клієнтам доступ до YouTube без тарифікації мобільного інтернету.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Герман Богапов. За його словами, на початку 2018 р., незадовго до запуску 4 G-мережі, було запущено нові продукти: Kyivstar Go TV для перегляду ТБ, фільмів, серіалів та інших передач на смартфоні і "Київстар Футбол" - для перегляду всіх популярних футбольних матчів та каналів "Футбол 1" і "Футбол 2". Тепер у багатьох актуальних тарифах до цих додатків надається безкоштовний доступ, теж без тарифікації трафіку.
"Завдяки швидкості 4G абоненти можуть дивитися відео у високій якості й без жодних додаткових витрат. Логічно, що з такими умовами використання мобільного інтернету для стрімінгу тільки зростатиме. Та ж сама картина характерна й для інших операторів, що прагнуть як задіяти загальновизнані послуги, насамперед YouTube і різні ТБ-онлайн-платформи, так і запропонувати власні сервіси. У lifecell це TV+, Fizy, ігровий клуб, а у Vodafone - Vodafone TV, Vodafone Music, ігрові сервіси тощо, - зазначає експерт. - Тож абонент кожного оператора має сьогодні можливість спокійно дивитися відео, слухати музику, грати в ігри, звичайно, там, де є покриття 3G або 4G. Головне - не надто захоплюватися й не забувати дивитися навколо".
Детальніше про тарифи та послуги мобільного зв'язку читайте у статті Германа Богапова "Не забувайте дивитися довкола!" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".