Скарги бізнесу: тренди 2020-го року

ZN.UA Ексклюзив Інфографіка
Поділитися
 Скарги бізнесу: тренди 2020-го року
Понад 60% скарг стосувалися податкових питань.

Рада бізнес омбудсмена впродовж 2020-го року отримала від бізнесу 1737 скарг, успішно закривши майже 1200 справ та зекономивши бізнесу 843 млн грн.

Більше 60% усіх скарг стосувалися податкових питань, що 15% - скарги на роботу правоохоронних органів, 5% - невдоволення роботою держрегуляторів, решта - скарги на роботу митниці та місцевих органів влади.

Найбільша кількість скарг надійшли від приватних підприємців та малих і середніх підприємств що займаються оптовою торгівлею чи сільським господарством.

"Крім розгляду індивідуальних скарг підприємців, РБО активно працює над впровадженням системних рекомендацій, спрямованих на вирішення найбільш значущих проблем бізнесу та покращення інвестиційного клімату країни в ключових сферах. У цьому напрямку РБО регулярно зустрічається з представниками державних органів, яким надає системні рекомендації, для обговорення та впровадження пропозицій РБО. У IV кв. 2020 року РБО провела засідання робочих груп та робочі зустрічі з представниками Комітетів Верховної Ради України, Державної податкової служби, Офісу Генерального прокурора, Міністерства фінансів, Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Міністерства юстиції, Міністерства розвитку громад та територій, а також Державної регуляторної служби", - розказав ZN.UA бізнес-омбудсмен Марчін Свєнчіцький.

За його словами, наполеглива робота дає свої результати. У четвертому кварталі державні органи виконали наступні рекомендації РБО:

• Кабінет Міністрів, Міністерство цифрової трансформації та Офіс з Просування Експорту нарешті запустили Єдиний експортний веб-портал для підтримки національних експортерів.

• Мінфін відновив регулярну роботу Експертної ради з питань підготовки узагальнюючих податкових консультацій. Отримання таких офіціальних інтерпретацій податкових правил є дуже важливим для бізнесу.

• Мінфін та ДПС організаційно та технічно забезпечили поновлення показників системи електронного адміністрування ПДВ в тих платників, реєстрація яких була анульована та у подальшому поновлена.

• ДПС та Мінфін надали можливість списання нарахованої недоїмки з єдиного внеску «сплячим ФОПам», які припинили свою діяльність. Під час карантину таких кейсів виникало чимало.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі