Таким чином, на даний момент число елементів, включених у цьому році до Репрезентативного списку нематеріальної культурної спадщини людства, досягло дев'яти.
Традиційні вірування шаманів-«ягуарів» з Юрупарі (Колумбія)
Шамани-«ягуари» Юрупарі живуть серед кількох етнічних груп в басейні річки Піра-Парана на південному сході Колумбії. Використовуючи традиційні прийоми, знання і ритуали, шамани лікують людей, запобігають хворобам і сприяють підтриманню рівноваги у природі. Під час обряду «Hee Biki» хлопчики долучаються до традицій і досвіду старших, що стає для них своєрідним переходом у доросле життя. Вважається, що шамани успадкували свої традиційні знання від всемогутньої міфічної анаконди Юрупарі, яка існувала колись у вигляді людини і чий дух втілений сьогодні у звуках священних труб індіанців.
Інструментально-вокальний жанр Бечарац (Хорватія)
Бечарац - музичний жанр, популярний у всій Східній Хорватії і глибоко укорінений в культурі Славонії, Бараньї і Срема. Провідні виконавці обмінюються десятистопними силабічним репліками, імпровізуючи, передражнюючи один одного і формуючи мелодію, що супроводжується хором і бубнами. Зміст змагання визначається відповідно до ситуації, в ньому часто виражаються думки і почуття, які в інших обставинах виявилися б недоречними...Виступи проходять у неформальній обстановці або під час святкових заходів та урочистостей, вони тривають доти, поки не вичерпається творча енергія співаків.
Nijemo Kоlо, «мовчазний» хороводний танець материкової Далмації (Хорватія)
«Nijemo Kolo» - це танець в тісному колі південнохорватської громади, що виконується без музичного супроводу. Вокальні або інструментальні номери іноді можуть виконуватися безпосередньо перед танцем або після нього. Чоловіки-танцюристи ведуть своїх жінок-партнерок, задаючи енергійний і, як здається, непередбачуваний ритм без певних правил, що виявляє жіночу чуйність у танці. Сьогодні «Nijemo Kolo», в основному, виконується сільськими колективами у свята і на карнавалах місцевого значення, а також у встановлені церквою дні шанування святих і на регіональних та міжнародних фестивалях. Танець передається з покоління в покоління, хоча все частіше це відбувається завдяки існуванню різних культурних клубів.
Поетичний поєдинок «Tsiattista» (Кіпр)
«Tsiattista» є святковою усною поетичною імпровізацією, що виконується на кіпрському діалекті грецької мови. Учасники, поети-піснярі, прагнуть перевершити один одного, виступаючи з римованими куплетами, часто під акомпанемент скрипки або лютні. Поети повинні володіти дотепністю, мати багатий словниковий запас і живу уяву, а також повинні бути здатні швидко відповісти «противнику» новими куплетами на різні теми в умовах дуже обмеженого часу. За традицією, куплети виконуються чоловіками на весіллях, ярмарках і під час інших публічних урочистостей, але останнім часом жінки також стали брати активну участь у виступах.
Кінна хода короля (Чеська Республіка)
Хода короля - це щорічна процесія, що здійснюється в 4 маленьких містечках на південному сході Чеської Республіки та йде витоками до християнського свята Святої Трійці (П'ятидесятниця). «Король» і його королівська кавалькада, які супроводжуються пажами і співаками, рухаються містом, одягнені у традиційні костюми, верхи на прикрашених стрічками конях. Вони зупиняються на дорозі, співаючи дотепні куплети, з гумором коментуючи зовнішній вигляд і поведінку глядачів, які, у свою чергу, винагороджують учасників процесії грошовими подарунками і дякують їм. Конкретний церемоніал і обов'язки з проведення святкування передаються з покоління в покоління.
Традиційна французька верхова їзда (Франція)
Традиція французької школи верхової їзди - особлива увага до гармонійних відносин між конем і вершником. Широко розповсюджений у Франції та інших країнах, цей напрямок кінного спорту найбільш повно представлено Товариством Кадр Нуар Сомюр на базі Національної школи верхової їзди. Тут вершників вчать знаходити компроміс між вимогами людини і повагою до коня і його настрою. Таким чином, завдання наїзника - встановити «розуміння» з конем і домогтися злагодженої легкості руху. Відмінна риса цієї школи - тісний зв'язок між поколіннями наїзників і глибока повага до досвіду старших.
Паломництво до святилища Бога «Койльюр ріті» (Перу)
Паломництво до святилища Бога «Койльюр ріті» починається через 58 днів після Великодня, коли представники 8 місцевих поселень з околиць Куско здійснюють похід до святилища Сінакара. Це релігійне поклоніння відбувається протягом 24 годин, починаючи з моменту сходження паломників на гору і до їхнього повернення до села Таянкані на світанку. Танці складають центральну частину всього процесу. «Рада Націй пілігримів» і «Братство Бога Койльюр ріті» здійснюють контроль за паломництвом і стежать за дотриманням відповідних правил і кодексу поведінки.
Конвенція про збереження нематеріальної культурної спадщини була прийнята Генеральною конференцією ЮНЕСКО у 2003 р., у ній беруть участь 139 країн. Правом номінування до Списку нематеріальної культурної спадщини користуються тільки ті країни, які ратифікували Конвенцію.
Міжурядовий комітет зі збереження нематеріальної культурної спадщини складається з представників 24 держав-членів ЮНЕСКО. Його члени обираються терміном на 4 роки, половина його складу переобирається кожні два роки.