Про це в ексклюзивному інтерв'ю ZN.UA заявив медіаексперт Отар Довженко («Телекритика»).
«За півстоліття масового ТБ продюсерський геній створив не так вже й багато розважальних форматів. Навіть найякісніший продукт західних винахідників, як правило, відрізняється подробицями реалізації та оформлення, але не головною ідеєю», - зазначив він.
За словами Отара Довженка, наразі в Америці, наприклад, помітний ажіотаж навколо The X Factor, який замінить American Idol-хоча концепції багато в чому ідентичні.
«У нас же, в Україні, за ситуації, коли мало часу, коли планка рейтингу завищена, всюди блат і відкати, а за успіхи шоу треба відповідати головою (оскільки рука у наших олігархів не тільки «довга», а й «важка») , - займатися винаходом оригінальних форматів готові не всі ... От і беруть «за основу» те, що спрацьовує з найбільшою віддачею. Тому все настільки однотипно! Але ринок чим далі, тим більше структурується. Тому не все безнадійно в «програмі передач на завтра». Є надія, що деякі жанри міцно займуть свої ніші. А деякі (безідейні, безглузді) просто відімруть», - вважає медіаексперт.
Докладніше читайте у свіжому номері «Дзеркала тижня. Україна» у статті Олега Вергеліса «Планета мавп. Новий телесезон стартував раптово».