В Україні закривається найстаріший дитячий журнал "Барвінок"

Поділитися
В Україні закривається найстаріший дитячий журнал Слово, надруковане на папері, потроху зникає © Sputnik Грузия
Журналу, на якому виросло не одне покоління українців, більше не буде.

Україна може втратити "літературний артефакт" - дитячий журнал "Барвінок", який минулого року відзначив своє 90-річчя, анонсував припинення роботи.

Про це повідомила редакція журналу в червневому випуску, передає "ЛітАкцент".

"Ваші стривожені дзвінки, е-mail з приводу майбутнього "Барвінку", дуже бентежать нас. Нам самим невимовно сумно і важко, і тому пояснюємо все як є. Діти масово занурюються у віртуальний світ, це не найкращий час для журналу з його апелюванням до сенсів реальності... Наш кораблик вже пришвартовується, ми сходимо на берег, де нас чекають рукописи ще не закінчених книг, підручників, волонтерська робота. Так що ще зустрінемося. Тому не прощаємось, а кажемо до побачення!" - йдеться в повідомленні.

Журнал "Барвінок" заснований в 1928 році. З 1989 року його головним редактором був Василь Воронович. Видавцем журналу був редакційний колектив, який оформлений як власник.

"Барвінок" в доступній, цікавій формі у всі часи розповідав дітям про все на світі і прищеплював любов до рідної країни. Однак паперовий журнал виявився не в силах конкурувати з гаджетами, а на повноцінну розкрутку цифрової версії у дитячого журналу немає коштів, та й це вже інший засіб масової інформації. Але в редакції все ж сподіваються, що колись батьки зрозуміють, що втратили їхні діти.

Оскільки власником журналу є колектив, дотацій журнал не отримує, незважаючи на те, що випускається для дітей. Меценати також не відвідують редакцію.

Ще в початкових класах формується велика група школярів, які не люблять читати, а якщо і читають, то під примусом. Третина учасників тестування (32%) не читають ніколи або рідко. Майже кожен п'ятий четвертокласник (19%) не згоден з тим (повністю або частково), що читати важливо, щоб досягти успіху в житті. Половині четвертокласників не подобається те, що вони читають у школі. Завдання, в яких потрібно було зробити власний висновок щодо прочитаного, записати його і аргументувати, правильно виконала не більш ніж третина школярів, а в окремих випадках - взагалі кілька відсотків.

Детальніше про моніторинг читання в початковій школі читайте у матеріалі Оксани Онищенко "Це не 451° за Фаренгейтом, але є про що замислитися" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Підготував/ла Кругленко Александрина
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі