Організатори конкурсу повідомили, що гасло конкурсу - Dare to dream ("йди за мрією") стало основою для створення логотипу, який складається з трьох трикутників, які при з'єднанні утворюють золоту зірку.
"Трикутник, одна з найдавніших фігур в світі, є наріжним символом, що використовуються повсюдно в мистецтві, музиці, космології і природі, представляючи зв'язок і творчість. Коли трикутники з'єднуються і об'єднуються, вони стають новою єдиною сутністю, що відображає нескінченне зоряне небо, оскільки зірки майбутнього збираються разом в Тель-Авіві на Конкурс Пісні Євробачення 2019 року", - пояснили задумку творці логотипу.
Створила логотип студія Адама Файнберга. Основний колір логотипу - синій, і він буде використовуватися в більшості випадків.
Раніше повідомлялося, що в Євробаченні-2019 візьмуть участь 42 країни. Болгарія відмовилася від участі. Ппереможцем пісенного конкурсу в 2018 році стала представниця Ізраїлю Нетта Барзілай з піснею TOY. Конкурсантка набрала 529 балів за композицію, яка прозвучала в дусі міжнародного руху #MeToo.