Українське кіновиробництво перебуває в лещатах здешевлення – Олег Вергеліс

10 квiтня, 2018, 11:10 Роздрукувати
Відправити
Відправити

У перші роки війни рекламний ринок упав на 70%.

Українське кіновиробництво перебуває в лещатах здешевлення – Олег Вергеліс
Падіння рекламного ринку вдарило по бюджетах фільмів © multtov.net.ua

Кіновиробництво, в особливості серіальний сегмент, в Україні поки в лещатах здешевлення. Про це в статті для DT.UA повідомив театральний критик, художній оглядач Олег Вергеліс.

"Ще недавно умовний середній бюджет однієї серії в довгому телекіно міг становити близько 20 тис. у.е. - за ту ж серію. Сьогодні деякі виробники намагаються стрибнути вище. Деякі падають ще нижче (нижче плінтуса)", - заявив він.

Наголошується, що з початку війни і інших потрясінь український рекламний ринок впав приблизно на 70%, що призвело до різкого здешевлення бюджетів на вітчизняний кіносеріальний продукт. "Скажімо, якщо раніше в Україні російським кінозіркам могли платити за зміну 5, а то і 10 тис. у.е., то тепер подібне здасться фантастикою", - говорить автор.

Related video

Детальніше про ринок кіно і серіалів в Україні читайте у статті "Дорогі мої актори" у свіжому номері тижневика "Дзеркало тижня. Україна".

За матеріалами: DT.UA / Підготував/ла : Фаїна Вауліна
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК