"Ще недавно умовний середній бюджет однієї серії в довгому телекіно міг становити близько 20 тис. у.е. - за ту ж серію. Сьогодні деякі виробники намагаються стрибнути вище. Деякі падають ще нижче (нижче плінтуса)", - заявив він.
Наголошується, що з початку війни і інших потрясінь український рекламний ринок впав приблизно на 70%, що призвело до різкого здешевлення бюджетів на вітчизняний кіносеріальний продукт. "Скажімо, якщо раніше в Україні російським кінозіркам могли платити за зміну 5, а то і 10 тис. у.е., то тепер подібне здасться фантастикою", - говорить автор.
Детальніше про ринок кіно і серіалів в Україні читайте у статті "Дорогі мої актори" у свіжому номері тижневика "Дзеркало тижня. Україна".